tisdag

Tisdag. Försöker att hålla helg för mig och familjen lördag söndag,så inget bloggande då.
Hoppas ni alla har det bra! Jag drog igång en sak då i söndags!? en sak som jag har pratat om här innan för några dagar sen...köket....


sån här tapet mår jag illa av.och tanken på att den suttit i vårt kök så länge....blää.uscha.det är liksom som att det har blött i ögonen. när vi flyttade in var den aprikos...mmmm den va sååå fin så.verkligen.



som jag visste fanns det putsade väggar bakom gipsskivorna och den vidriga tapeten. En grön vägg






så nu är det kaos. haha ja,vad ska man säga?
Jag är på god väg... men det som faktiskt är bra (eller är det det egentligen??) det är så här att jag har ALLTID vit färg hemma,alltid vit väggfärg,det är unefär som att alltid ha smör hemma. vit väggfärg och spackel. Om färg eller spackel har tagit slut så har jag alltid handlat nytt, vare sig om jag behöver det vid  tillfället eller ej. Men jag har alltid hemma!!! Och nej jag köper inte dyrfärg. billig vit väggfärg och spackel.det behöver inte kosta speciellt mycket, tänk på det.Du behöver faktiskt inte handla den dyraste och den exklusiva färgen för o måla om hemma.
Så iaf så har vi nu inget städskåp i köket vårat.Det ligger i vardagsrummet. Ni skulle sett som här ser ut...usch nä det vill ni inte. men det kommer bli bra. Mer känsla och mer njutning.

**

Och blev så j**la gla att det finns skorstensuttag hahaha ja det kallar jag det!! :) framtida värme i köket är kirrat!! :)) muhaha...

**

Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0