Måndag2

Blir lätt rastlös,är van att ha hundra bollar i luften,helst på samma gång.Har varit och hämtatbord och sängbord,handlat mat på willys efter mannen kommit hem från jobb ,gjort mat och annat kvinnogöra.Och har även tagit hand om prinsessan.

Har ni tänkt på om ni nu sett en sån men det tror jag nog.Jag blir nästan varje gång skitsur på den. Ni vet den där apparaten då man slipper träffa kassapersonal,självscanning...Bra tanke,mycket bra men då måste dom fungera också.Jag hörde mig själv säga högt och tydligt när maskinen för 811 gångensäger.var god lägg varan i kassen. -Amen för helvete.
 Nu var det ju inget fel på den men upprepandet störde mig liksom personen bakom mig som ska stå tätt intill en och flåsa en i nacken,mmm inte borstat tänderna idag?du har kanske sura äckliga uppstötningar?hahaha och det är verkligen så underbart när man ser när man slänger på alla varor på bandet från vagnen ,ni vet då man känner hur man blir granskad uppifrån nerifrån från topp till tå från huvudet till tårna...uscha  nä förlåt.Ibland blir jag bara väldigt lätt grinig-och alltid när jag själv tar självkassan-självserviceskiten så säger den:var god vänta på kassavärden!var god vänta på kassavärden!Amen för i hela helvete.Vad är det om?Det är då man vill ta upp hammaren som man har i handväskan och banka ner skiten,hahaha vilken syn!!vad hade folk gjort?hahaha.
bara meningslöst babbel. Därför är det bättre när jag skriver två tre meningar och en bild?!eller hur? Det blir så lååångdraget nu ju...
totalt meningslöst.
Kaninen är på upptäcksfärd och katterna ute. Bella sovit lite,fått i sig lite risifrutti och vätska.
Trevlig kväll.
Borde ha städat,borde ha vikt tvätten,borde borde borde skulle skulle skulle...Men nu ärdet prinsessan i fokus och då får man lägga allt annat åt sidan.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0