Måndag

Måndag.Har en sjuk lite tjej här hemma.Dunderförkyld och högfeber.Mammahjärtat värker när ens barn är sjukt.Man blir så blödig.Det var rätt längesen sist hon var så här sjuk. Jag har femhundraåttio projekt på gång,men det är sånt man måste lägga åt sidan för denna fina lilla sjuka tjejen.Skulle jobbat extra men det var också att glömma.Så är det ibland. Ingen hunger har hon :( Bara vätska och lite glass har hon fått i sig.Bättre än inget.Nu är det bara alla dåliga som jag faktiskt tycker att många barnprogram är.Visst dom är ibland väldigt pedagogiska,dom ska lära sig nåt i dom och det är klart att det ÄR JÄTTE bra.Men helt ärligt,vad är det för skit tecknat? Var är Björne?Lilla skutt? Nu är det umisumi,namnet säger väl allt?LilleBill o annat skit.

umizumi.
ingen film vill ses heller...Bara barnprogramen vill ses idag....



lillebill
Såg en snutt av detta igår...då var det någon som skulle få lillebill att bli gla igen.Då drar en kille en vits för honom:
Lillebill vet du hur man ser att en elefant varit instängd i kylen?
Nä säger lilllebill
Det kan man se i räkosten....
Och då skrattar båda och sen går kompisen iväg....

?
What? Jag låg dubbelvikt av skratt,men det var inte för att skämtet/vitsen var rolig.Utan att det var så dåligt.
Förstår ni det roliga? Är jag så korkad?

Nä jag gillar bättre disneys filmer,astrid lindgrens etc.. hahaha jag kan inte släppa elefantskämtet....
Och handymanny med hans j''la verktyg jo hahaha Så det är dom jag ska kalla på...nä förlåt usch jag är dålig nu jag är låg nu,men jag är bara trött på barnprogram just nu. Så nu ska jag ta tag i tvätten.
Men jag tror att längst inne så förstår ni vad jag menar.Det blir tröttsamt i längden.Och ibland är jag bara så skratti åt allt.
Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0