torsdag

Torsdag, och jag åker iväg nu om en timme, för att inte komma hem förrän sent ikväll. Det hade varit skönt att slumra o lägga sig i den varma härliga sängen igen! Skrev igår att jag gör kaos i allt,hihi. Men det har mycket att göra med att jag ändrar om här hemma från rum till rum.Skrivbord ut och skrivbord in.Möbler hit och dit.Laga soffa ska jag också göra. Tvätten.Ja hushållsarbete för övrigt ju. Nu fick jag en sådan där vår/sommar känsla.Ni vet då det är helt nystädat överallt,solen skiner in genom fönstret,fåglarna kvittrar,dörren/fönstret står på glänt,och man går helt barfota och bara njuter,och suktar efter sin solbränna....mmmmmm... Nä nu måste jag hoppa i mina kläder! Ni får ha en toppen dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0