Måndag

Är så glad att jag tagit mycket kort på vad jag gjort. Nu ska det bara bli lite bättring på att uppdatera.Med text! Och ska börja ta ännu mera kort.Och uppdatera bloggen oftare. Det har varit så mycket dessa veckorna,med dagislediget,jul,nyår. Läckai huset,som är mindre roligt.Men det ordnade sig.Man lär så länge man lever. Har börjat byta ut colan helt mot kaffe. Jag har i flera år varit mycket beroende av coca cola.Och nu ska jag INTE skriva att jag inte ska dricka cola,för det kommer jag göra.Men ska försöka att inte ÖVERDRIVA intaget...`harkel` ....Så kaffe kaffe kaffe.Men det är gott och uppiggande! På återseende....Där ser ni, när jag börjar skriva blir det bara massa ord blablabla inget viktigt.Ingen som bryr sig egentligen.Men ändå skönt att skriva liiiiite iaf. Nu. På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0