Måndag

Satt precis och skrev ett längre inlägg, men det försvann.....ajamen då!
Har jobbat på hela dagen, skönt härligt väder, har saknat min fina stora prinsessa så mycket idag. Ibland har man bara såna dagar när man saknar så jätte mycket. Då hjärtat liksom värker av kärlek <3
Hon är på ingång med mannen. Sen slänger vi ihop middag, biff med potatis och brunsås. Sen tror jag vi tar och pysslar lite!!
Nu ska jag hoppa in i duschen!
Förresten, jag hyrde film igår, à little bit of heaven, och en till. Tror ni inte det är helt svart på television jäveln när man ska sätta på film nr2, mööööög!
Så idag, snart, ska dom få låna ut mig en film så funkar!!!! Sånt gör mig irriterad. Nåja, detta vart lite för långt inlägg, totalt onödigt långt för o vara jag!!!
Och förresten, 29/1 kl11-14, loppis, möbelförsäljning och smyckesförsäljning@äspetsskola 171 i Genarp!!!!!
Glöm inte, skynda o fynda!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0