onsdag och jag bjuder på mig själv

Hallåjsan! Hur det gick med cyklandet? Jo men svetten den lackade och rann, innan vi cyklade iväg va jag sååå nära och ta på mig träningskläder som andas,menäh tänkte jag, det är inte så långt! haha jo, linne stickad tröja jeans och överdragsbyxor!!???!!va??hur f*n tänkte jag? svetten porlade, kände hur det liksom lååååg ett tungt lager svett mellan kroppen och den stickade tröjan,mmmm mums,verkligen.Inte. Körde ju bakvägen bakom åkrar, sumpmark,gyttja, faktiskt en riktigt härlig tur. Även fast det var kämpigt så är det så skönt. Lite dimma så där men inte så farligt. Det är i såna stunder som jag ibland får sån här tacksamhet. Är tacksam över livet över min familj över minavänner, ja över allt. Har aldrig cyklat denna vägen utan bara sprungit fram till en kyrka sen sprungit tillbaka, men då kommer vi ut på en 70väg givetvis. Ja,vad gör man? ja det är ju bara och trampa...framme på dagis,håret ligger slickat mot huvudet,svettan rinner,unki stickad tröja,ingen bh, (ja skulle bara dit och lämna Bellan, sen hem och dra på sig arbetskläderna )...(tji fick ja)hyffsat skitiga jeans,färg på händerna,ja mascaran vart ju kletad lite på fransarna...föräldrarfrukost jaa. skönt.Dom andra som sitter där är välklädda,nyduschade,välstrukna skjortor,jaaa jo men här kommer lortmamman som har cyklat och varit olaglig och skjutsat ungen på pakethållaren. Heeeej!! Ja jag tar gärna en kopp kaffe!! :))) i really really want one here!!!really not today!!! Men det va bara och gilla läget och sätta sig ner och vara social, jajo... haha när jag väl satt där sen så tänkte jag så här istället: Ja jo men så här är jag. Jag är den jag är, och hemma vet jag att ni också ser ut så här! Jag kom bara i helt fel utstyrsel,men likt förbannad trevlig är jag ändå!! :)) hahahaha skratta med mig nu, hahaha,tror tom att jag hade en jordfläck bak på låret!!haha. Tur jag inte hade mjukisbyxor under dom överdrags/regnbyxor ;))



ge mig styrka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0