Bara så

Haha
Kom precis o tänka på i fredags, Bella va hemma från dagis pga hängig o förkyld. Och denna dag va det fotografering på dagis, så jag o Bella åkte dit en foto snabbis... Så jag fick sitta där o prata med alla härliga barn... Då det slår mig....så många barn som blir klädda som såna mini vuxna.... Det är ju bedårande sött det är det verkligen. Men ibland....så undrar man?!? Haha jag kollade på izabelle med sin röda klänning med rosa såklart. Strumpbyxor med röda stjärnor på... Hon skulle varken ha halsband armband klocka och inte ens målade naglar. Det där är min unge det tänkte jag. Nä, man ska bara vara som man är. Inte pråla upp sig vid nån sån här tillställning. Inte Bella inte. Bara många andra. Och man ska bara pråla till sig när man själv känner för det. Inte när någon annan vill det.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0