Tanke tänker tänkt

Ibland blir man så oerhört less på människor. Vet e fan vad problemet är, vissa har så svårt och unna andra människor lycka och välmående.Tråkigt är det. Det finns faktiskt andra här i världen. Inte bara ni. Inte bara era jävla egon.
Trött blir man.
Men det är bara att skaka av sig det jag vet. Men ibland blir man arg på sånt.
Men det måste vara jobbigt och hålla på så?
Jag är inte som andra. Jag vill gå min egen väg. Det har jag alltid gjort, o kommer alltid att göra. Men bara för det så varken klankar jag ner eller dömmer dom som vill vara som alla andra och bara ställa sig i kön och tacka o ta emot!
Trist för dom.
Det tar tid för mig allt detta, starta upp eget, fixa iordning lokal/ verkstad. Allting tar tid.
Men vet du?
Det gör mig inte ett dugg. För jag älskar det jag gör. Jag har aldrig mått så jävla bra när jag stiger upp på mornarna som jag gör nu!!!!
Och det är inte en dag försent!!!


Kommentarer
Postat av: Theres

You go girl! Jag tror enormt mycket på dig, du är så duktig och har så stor potential i det du gör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0