Tankar

Tänker mycket på hur mycket folk lägger ner mycket mycket pengar på väldigt mycket renovering. Nya garderober allt nytt nytt nytt.
Tycker det är bra o återanvända saker. Allt kan man nästa återanvända. Men det är tur att vi alla är olika. Jag återanvänder nog det mesta.
När jag va yngre ville jag bara ha nytt nytt nytt. Nu vill jag bara ha gammalt o återanvänt.
Slitet är snyggt, det är karaktär för mig. Historia som får mer historia.
Nu åker dom vräkiga stora klumpe duns Ikea garderoberna ut från sovrummet och ut i nåt annat rum.
Inte kasta. Möjligtvis säljas kanske. Men inte nu. Nu ska d fortsättas rivas. Få bättre karaktär i vårt sovrum. Få personlighet. Inget jävla Ikea sovrum, det va som o öppna en Ikea katalog sida på sovrum när man gick in här. Och NÄ det är INGET fel på Ikea. Ikea är bra. Jävligt bra. Men JAG vill inte ha det. Inte nu. Kanske senare framöver. Men inte nu.
Ikea är bra
Billiga som fan
Varje gång när jag skruvar ihop nåt från Ikea, kvittar va det är. Så tar jag isönder nåt. Nåt jävla skruvhål blir större. På nån möbel skruva jag in ett långt snöre i möbeln????
Kol huvud. Jag vet. Onödigt. Mycket.
Men lika glad är jag för det.
Sovrummet nu. Inte massa babbel baaabel.

Over
And
Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0