Gammal o grå??? Nänä

Härliga söndag! Jag har mått bättre! Men det gör ingenting, för man lever bara en gång sägs det, och då måste man passa på och leva fullt ut!!! Haha. Jo men det kan man ju känna att man gjorde igår.
Födelsedagsfirande-båten utgång= död thezzan!!!
Känns att man blivit äldre!
Har förövrigt Gjort en pakt med mig själv! Inga fler pumps eller nåt med hög klack!! Då ska man veta att man ska bli sittande hela kvällen o inte dansa!
Känns alltid bra när Fötterna glider ner i dom! Känner man sig lång och ståtlig och kvinnlig! Men några timmar senare mår inte mina fötter bra, och jag är som jag är och kan absolut inte bita ihop som en normal människa. Nänä jag tar av dom och går med mina heta svarta Nike tubsockar från båten genom alla jävla torg. Stortorget, gustaftorget. In en blixt visit på McDonalds toa för en kiss, och för att gona ner dom uber heta tubsockarna lite extra!!! Ner till det berömda fyllematen haket orvars korvar, ja så het jag kände mig! Verkligen. Vart tog det långa ståtliga kvinnliga vägen??
Mmmmm... Jag har kastat dom.
Slut pratat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0