tiiiiiiiiiisdaug

Tisdaug. Jag fixade min monarkcykel igår.Glädje :) Världens härligaste gubbe på järnhandeln i Genarp som hjälpte mig!!
Så nu kan jag ta bakvägen med Bella på cykeln fram o tillbaka till dagis. Jaaaa! Slippa den jävla 70vägen där bilarna slickar ens armar när man kommer med barnvagn.Ja jag vet. Hon fyller 6år,benen är ihopvikta ((<<<----se...ingen sä r sk rivn ing...muhahaha....))men vad gör man när man måste transportera sig några enstaka km? Buss, nä.ynkligt.Lika bra att ta en ordentlig morgonrutt så kommer man igång direkt på morgonen. Så nu bakvägen. Och nä jag tänker inte köpa någon cykelvagn,för hon är för stor. Rena rama ramningen blir det. Och när det blir torrare så blir det cykel för bellan woohoooo!!!Det är miljötänk så det skriiiiiger om d!!!
Enjoy your fabday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0