kom på

Fick en idè igår när jag jobbade...
Jag är och har ALLTID varit en människa som ALLTID har sparat nästan ALLT!! haha...fråga dom som hjälpt oss flytta ;))
Så att då kan ni tänka hur det är när jag fixar möbler...Inte ens en trasig låda kastar jag bort,den är helt värdelös för att använda till en låda..trasig,fnasig,sprickor,avriven faneèr,you name it.Men igår kom det en blixt från klar himmel!!! En tavla för 17 gubbar :)....Jag ska visa er vad jag gjorde  när jag har skaffat mig bildbevis.

Sen är jag en bloggknarkare. inredning.design.färg.tapet.blocket.hemnet-inte för att glo på ny bostad utan för att se hur  folk gjort-hur dom tänkt....tyger-kuddar-gardiner-
Förresten,sa jag att jag började riva av klädseln på vår älskade fåtölj?nä...men det har jag gjort...tyget är så gammalt och utnött,armstöden är täckta med tyg,men dom vill jag ha fram. Mörka och hårt slitna vill jag ha dom. Och ett snyggt tyg..
Ja ni förstår säkert...lite här o lite där...men när det är klart brukar det faktiskt bli bra!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0