min känsla för det jag gör

Ibland kan det vara så svårt att förmedla sin känsla, sin passion... Jag älskar det oväntade. Det man inte är beredd på att se. Det som kan få en lite liksom i chock. Lite i trans som man säger. Då man inte finner några ord. Då man blir glad och varm inombords. Då man känner inspiration. Då man ler mot hela världen. Då man vill vända i dörren för att åka hem och börja på något nytt direkt. Då huvudet exploderar i ideèr och inspiration. Då man inte kan sluta mala ideèrna som fullständigt poppar upp. Det säger bara popp popp popp hela tiden.Man måste nästan sätta sig ner för i all chock som man hamnar i så känner man en sån djävulsk tillfredsställande.Och man susar upp i topp i en himla galopp fart med INSPIRATION! Mina möbler är en stor kärlek. Inredning.Historian i möblerna.Färgen och Formen.Tillverkningen av möblerna.Hantverket.Det ovanliga.Det som gör att allt trillar på plats. All klarhet kommer som en pil i hjärnan Det som ingen annan har, eller det som väldigt få har. Det som får mig att må bra.Det där oväntade.Det där aha:et.... Det där som inte kostar en förmögenhet. nåt oväntat när folk tänkt till inifrån märgen mitt hem är verkligen min borg jag kommer aldrig bli färdig jag är ständigt på jakt, på jakt efter d oväntade it is a way of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0